A Foodcoop BCN obrim convocatòria per a una plaça de gestió de botiga.
Foodcoop BCN és un supermercat cooperatiu, participatiu i sense afany de lucre que s’ofereix com a alternativa a la gran distribució alimentària. Vam obrir portes el 2022 amb la voluntat de posar a l’abast de la gent, siguin sòcies o públic general, una alimentació de qualitat, justa i saludable per a les persones i la terra. Estem al passatge Aragó, 9, a Barcelona, a l’Esquerra de l’Eixample.
1/ DEFINICIÓ DEL LLOC DE TREBALL
Busquem una persona motivada per tenir la botiga impecable, amb bon tracte amb la gent, ganes d’aprendre i capacitat per integrar-se en un equip que estima la seva feina. En concret, esperem que pugui executar tasques com les següents (entre altres):
Tasques generals:
· Obrir i tancar botiga.
· Fer, controlar i rebre comandes.
· Resoldre incidències amb els proveïdors.
· Muntar i mantenir la parada de fruita i verdura.
· Mantenir la botiga arreglada, vetllar perquè no faltin productes als prestatges.
· Gestionar les minves i la brossa (cartró, caixes plàstic, vidre,…).
· Vetllar que la botiga estigui neta i endreçada, inclosos obrador, punts de venda, lavabos, magatzem i despatx.
· Gestionar les comandes de la botiga online.
· Estar a caixa i quadrar-la al final del dia.
· Controlar pagaments de transferències, emetre factures.
· Contacte amb el Cercle de Finances i amb la gestoria per a tasques de suport.
En relació amb les sòcies:
· Fer el llistat de tasques per a les sòcies a cada torn.
· Assessorar-les quan calgui i vetllar perquè facin la feina correctament.
2/ PERFIL
· Experiència demostrable en dinamització i gestió d’espais de venda, especialment del sector alimentari.
· Experiència en comptabilitat i gestió administrativa i financera.
· Coneixements a nivell d’usuari de software de gestió de botiga.
· Alt nivell de català i castellà escrit i parlat.
3/ COMPETÈNCIES
· Capacitat de treballar i organitzar-se la feina de manera autònoma.
· Sentit comercial i habilitat per tenir la botiga atractiva.
· Excel·lent predisposició al treball en equip.
· Excel·lents qualitats relacionals.
· Capacitat per resoldre incidències amb rapidesa.
· Sentit de comunitat i de projecte col·lectiu.
· Sentit de responsabilitat, honestedat i transparència.
· Bona predisposició per aprendre.
· Il·lusió pel treball col·laboratiu.
4/ VALORAREM
· Experiència en control i seguiment de pagaments i quotes de les sòcies.
· Experiència i/o coneixement en la gestió de l’IVA i l’IS.
· Experiència en elaboració de factures.
· Experiència en treballar temes fiscals i financers amb gestories.
· Experiència en l’entorn Odoo.
· Experiència en establiments de comerç alimentari.
· Experiència en l’entorn de l’Economia Social i Solidària.
· Coneixement del funcionament d’un supermercat cooperatiu.
· Coneixement dels sistemes de distribució alimentària i agroalimentària en particular.
· Coneixement del model i valors de Foodcoop BCN.
· Donarem preferència a les candidatures de dones, amb la voluntat de cercar la paritat de gènere a la plantilla de la cooperativa.
5/ CONDICIONS
· Incorporació 26 de gener.
· Contracte indefinit amb 2 mesos de període de prova.
· Jornada parcial de 25 h/setmana.
· Remuneració de 12.953,04 € anuals en 12 pagues (25 hores /brut/any segons conveni Supermercats Grup 3 Nivell 2 Bcn).
· Horari: tardes de dimarts, dijous i divendres; dimecres al matí; un dissabte al matí i un dilluns a la tarda cada tres setmanes.
· Lloc de treball: supermercat Foodcoop, passatge Aragó, 9, Barcelona.
Envieu el CV i una carta de motivació a rrhh@foodcoopbcn.cat amb la referència “gestió de botiga” a l’assumpte del correu fins al dia 6 de gener de 2026.