A Foodcoop BCN, busquem una persona identificada amb els valors de l’Economia Social i Solidària que pugui desenvolupar les tasques de gestió i atenció al públic de la botiga i de gestió de l’ERP de la cooperativa.
Les funcions principals seran:
- Assegurar el funcionament correcte del supermercat, a nivell operatiu, en coordinació amb la resta de l’equip, i una atenció al públic adequada
- Maneig del sistema de gestió (ERP – Odoo), interlocució amb l’empresa proveïdora i assistència en aquest àmbit als diferents cercles de gestió.
Requisits:
- Experiència en gestió de botigues (alimentació i súpers, preferentment)
- Coneixement a nivell d’usuari de software de gestió de botiga (ERP tipus Sage, Odoo, Sap)
- Català a nivell nadiu
Es valorarà:
- Les candidatures de dones, amb la voluntat de cercar la paritat de gènere a la plantilla de la cooperativa.
- Coneixement del model i valors del projecte Foodcoop BCN i vinculació amb els valors del cooperativisme i l’ESS.
- Coneixements de màrqueting i vendes (també online)
- Experiència en captació de fons i en gestió / planificació de projectes
- Capacitat d’aprenentatge, resolució i iniciativa
- Empatia, habilitats relacionals i il·lusió pel treball col·laboratiu
S’ofereix:
- Contracte indefinit i jornada de 30 hores, en horari principalment de tardes.
- Remuneració segons vàlua del candidat, a partir de 13.779€ (30 hores /brut/any segons conveni Supermercats Grup 3 Nivell 3 Bcn).
Qui som:
FoodcoopBCN és el primer supermercat cooperatiu, participatiu i sense ànim de lucre, a la ciutat de Barcelona. Va obrir les seves portes al febrer de 2022, com alternativa a la gran distribució, amb l’objectiu de fer més assequible l’alimentació ecològica, de qualitat i proximitat a preus justos, tant per a productores com per a consumidores, mitjançant la cooperació de la seva comunitat de sòcies.
Persones interessades, envieu carta de presentació + CV a rrhh@foodcoopbcn.cat fins el 26 de maig.